МЭДЭЭ, МЭДЭЭЛЭЛ
“Үр дүнд суурилсан боловсролын тогтолцоо”-г нэвтрүүлэхтэй холбоотой арга зүйн сургалт
March 15, 2018, 8:06 a.m.
“Үр дүнд суурилсан боловсролын тогтолцоо”-г нэвтрүүлэхтэй холбоотой арга зүйн сургалтын хөтөлбөр |
|
Хугацаа |
Хөтөлбөр |
2018 оны 03-р сарын 15 Компонент 1: СУРГАХ СУРАЛЦАХ CDIO ТОГТОЛЦООНЫ ТАНИЛЦУУЛГА Заах багшийн нэр: Т.Энхдөл |
|
8.00-8.30 |
Бүртгэл |
8.30-8.40 |
Нээлт, сургалтын танилцуулга |
8.40-9.00 |
CDIO–ийн сургах болон сурах үйл ажиллагааны тогтолцооны танилцуулга |
9.00-09.30 |
CDIO стандартууд, 1-8 |
09.30-10.00 |
CDIO стандартууд, 9-12 |
10.00-10.30 |
CDIO хэрэгжүүлэхэд нөлөөлөх чухал хүчин зүйл |
10.30-10.45 |
Цайны завсарлага |
Компонент 2. Харилцан уялдаатай хичээлүүд бүхий нийлмэл сургалтын төлөвлөгөө боловсруулах нь Заах багшийн нэр: Д.Оюун, Д.Ариунболор |
|
10.45-11.10 |
Ур чадварыг танин мэдэх: кино үзүүлэх, STEEP анализ, кино үзүүлэх, |
11.10-11.30 |
Дасгал ажил 1: STEEP хийх |
11.30-11.40 |
Хэлэлцүүлэг 1. STEEP |
11.40-11.55 |
Ирээдүйн төгсөгч оюутны онцлог шинж |
11.55-12.30 |
Дасгал ажил 2: ирээдүйн төгсөгч оюутны онцлог шинж |
12.30-13.30 |
Өдрийн хоол |
13.30-13.40 |
CDIO ур чадвар ба ирээдүйн төгсөгчдийн онцлог шинжүүдийн зураглал |
13.40-14.00 |
Дасгал ажил 3. CDIO ур чадвар ба ирээдүйн төгсөгчдийн онцлог шинжүүдийн зураглал |
14.00-14.20 |
Оюутнуудын ур чадварт хийсэн дүгнэлт |
14.20-14.40 |
Дасгал ажил 4. Оюутнуудын ур чадварт хийсэн дүгнэлт |
14.40-15.00 |
Хэлэлцүүлэг 2. Ирээдүйн төгсөгч оюутны онцлог шинж + CDIO ур чадвар ба ирээдүйн төгсөгчдийн онцлог шинжүүдийн зураглал + Оюутнуудын ур чадварт хийсэн дүгнэлт |
15.00-15.30 |
Хөтөлбөрт зориулж сонгосон CDIO ур чадваруудын зааг ялгаанд дүн шинжилгээ хийх. |
15.30-15.45 |
Цайны завсарлага |
15.45-16.25 |
Дасгал ажил 5. Gap анализ |
16.25-16.40 |
Хэлэлцүүлэг 3. Gap анализ |
16.40-17.00 |
Ур чадварыг олгох: сургалтын үр дүнгүүдийг гаргах |
17.00-17.20 |
Дасгал ажил 6. Сургалтын үр дүнг гаргах |
17.20-17.30 |
Хэлэлцүүлэг 4. |
“Үр дүнд суурилсан боловсролын тогтолцоо”-г нэвтрүүлэхтэй холбоотой арга зүйн сургалтын хөтөлбөр |
|
2018 оны 03-р сар 16 Компонент 2. Харилцан уялдаатай хичээлүүд бүхий нийлмэл сургалтын төлөвлөгөө боловсруулах нь Заах багшийн нэр: Д.Оюун, Д.Ариунболор |
|
8.00-8.30 |
Бүртгэл |
8.30-8.50 |
Хөтөлбөр дэх хичээлүүдийн CDIO ур чадварын хамаарлын зураглал |
8.50-9.20 |
Дасгал ажил 7. Хөтөлбөр дэх хичээлүүдийн CDIO ур чадварын хамаарлын зураглал |
9.20-9.40 |
Хэлэлцүүлэг 5. Хөтөлбөр дэх хичээлүүдийн CDIO ур чадварын хамаарлын зураглал |
9.40-10.00 |
Ур чадварыг хөгжүүлэх: Олон талын туршлага эзэмшүүлэх сургалтын арга туршлагууд |
10.00-10.30 |
Дасгал ажил 8. Олон талт сургалтын арга |
10.30-10.45 |
Цайны завсарлага |
10.45-11.00 |
Хэлэлцүүлэг 6. Олон талт сургалтын арга |
11.00-11.15 |
Ур чадварыг үнэлэх: CDIO ур чадварын үнэлгээ |
11.15-11.45 |
Дасгал ажил 9. CDIO ур чадварын үнэлгээ |
11.45-12.00 |
Хэлэлцүүлэг 7. CDIO ур чадварын үнэлгээ |
12.00-12.30 |
Хэрэгжүүлэх төлөвлөгөө |
12.30-13.30 |
Өдрийн хоол |
Компонент 3. Зохион бүтээж, сэтгэх Заах багшийн нэр: Ж.Мөнгөн, Д.Түмэнболд |
|
13.30-13.45 |
Зохион бүтээж сэтгэх- удиртгал |
13.45-14.00 |
Ажиглалтын POEMS аргын танилцуулга |
14.00-.14.15 |
MOCK ярилцлага |
14.15-14.45 |
Дасгал ажил 1. Ажиглалт болон ярилцлага хийх |
14.45-15.00 |
Хэрэглэгчийн хэрэгцээ (хангагдаагүй) |
15.00-15.30 |
Дасгал ажил 2. Хэрэглэгчийн хэрэгцээг илрүүлэх |
15.30-15.45 |
Цайны завсарлага |
15.45-16.00 |
Persona боловсруулах |
16.00-16.10 |
Санаа гаргаж, загварыг хийх |
16.10-16.40 |
Дасгал ажил 3. Санаа гаргаж, загвар хийх |
16.40-16.55 |
Хэлэлцүүлэг 1. Галлерейн алхалт |
16.55-17.05 |
Загварыг хийх- удиртгал |
17.05-17.30 |
Дасгал ажил 4. Зохион бүтээн-хэрэгжүүлэх дасгал |
2018 оны 03 сарын 17 Компонент 4. Идэвхитэй сургалтын арга зүй Заах багшийн нэр: Д.Болормаа, Ц.Баярмаа |
|
8.30 - 9.00 |
Бүртгэл |
9.00 – 9.15 |
“Идэвхтэй сургалтын арга зүй, туршлага” танилцуулга лекц |
9.15 – 9.30 |
Сургалтын арга, сургалт явуулах хэлбэр |
9.30-10.00 |
Дасгал ажил 1.Сургалтын арга, сургалт явуулах хэлбэр |
10.00-10.10 |
Сургалтын арга, заах хэлбэр, үнэлгээний аргыг уялдуулах |
10.10 – 10.30 |
Дасгал ажил 2.Сургалтын арга, заах хэлбэр, үнэлгээний аргыг уялдуулах |
10.30 – 10.45 |
Цайны завсарлага |
10.45-11.00 |
Оюутан хөгжүүлэх зураглал гаргах |
11.00 – 11.30 |
Дасгал ажил 3.Оюутан хөгжүүлэх зураглал гаргах |
11.30-11.45 |
Оюутны суралцах туршлагыг загварчлах |
11.45-12.15 |
Дасгал ажил 4.Оюутны суралцах туршлагыг загварчлах |
12.15-12.30 |
Хэлэлцүүлэг |
12.30-13.30 |
Өдрийн хоол |
Компонент 5. Хичээлийн болон хөтөлбөрийн үнэлгээ Заах багшийн нэр: Н.Галиймаа, Ч.Лодойравсал |
|
13.30-.13.45 |
Их сургуулийн чанарын менежментийн систем |
13.45-14.10 |
Дасгал ажил 1. Хөтөлбөрийн оролцогч талуудыг тодорхойлох |
14.10-14.20 |
Хэлэлцүүлэг |
14.20-14.30 |
CDIO болон чанарын менежментийн систем, CDIO ба магадлангийн шалгуур үзүүлэлт |
14.30-14.45 |
CDIO үнэлгээ – хөтөлбөрийн түвшинд |
14.45-15.20 |
Дасгал ажил 2. Хөтөлбөрийн түвшний үнэлгээ хийх |
15.20-15.30 |
Хэлэлцүүлэг |
15:30-15:45 |
Цайны завсарлага |
15.45-16.00 |
CDIO үнэлгээ – хичээлийн түвшинд |
16.00-16.30 |
Дасгал ажил 3. Хичээлийн түвшний үнэлгээ хийх |
16.30-16.40 |
Хэлэлцүүлэг |
16.40-16.55 |
Хичээлийн үнэлгээний асуулга |
16.55-17.15 |
Дасгал ажил 4. Санал асуулгын загвар бэлтгэх |
17.15-17.25 |
Хэлэлцүүлэг |
17.25-17.30 |
Сертификат гардуулах |